Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je mi líto, ale já osobně jsem dříve Greenpeace podporoval, neboť jsem pro ochranu přírody. Nicméně, čím více jsem získaval informací o ochraně přírody a čím více jsem studoval ekonomické zákonitosti, tím více jsem s Greenpeace nesouhlasil.

Vám mohu jen doporučit abyste slepě nevěřil všemu co Greenpeace napíše a vtluče do Vás, ale abyste si informace ověřoval a jinde. A zejména, abyste si ověřoval kdy tato organizace dělá z komára velblouda

3 2
možnosti
JF

Co máte konkrétně na mysli?

1 1
možnosti
JM

Ach tak:-/ To je asi všechno, co lze k Vašim výrokům říci.

2 2
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 712x
Rybář, fotbalista, zahrádkář, kuchař amatér, pracující pro Greenpeace ČR.

Seznam rubrik